عكس هاي همسان جديد وقديمي
 
همسان
دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 20:21 ::  نويسنده : رسپينا

اينم لطيفه

به نظرتون بازيگران كدوم فيلم جذاب تر اند همسان قديمي يا جديد

 

 


نظرات شما عزیزان:

ینی
ساعت14:29---17 ارديبهشت 1392
جید ولوکاس
پسچر عکس هاتون نیومد


جید و لو کاس
ساعت20:03---8 بهمن 1391
عالیه ولی چرا عکسا ت نمیاد

ساندرا
ساعت7:20---3 مرداد 1391
من عاشق همسان جدیدم من آنقدرساندراآچووریارودوست دارم که میخوام بخاطرش تغییرجنسیت بدم

اناهیتا
ساعت0:00---4 خرداد 1391
سلام عزیزم من امدم تو وبلاگت ولی تمام عکس های همسان فیلتر بود حتی یکیشم باز نبود

hamraz
ساعت14:37---18 آبان 1390
man kheili seryale hamsano dos daram vali ghadimiaro nadidam az ro in axa be nazaram jadide naghshe zanesh zajabtar az ghadimias va ghadimie naghshe mardesh
پاسخ:مرسي كه نظر دادي گلم


ماریا
ساعت18:53---15 آبان 1390
من فکر میکنم داستان قدیمی اون بهتر باشه ولی بازیگرای این جدیده بهتره .
پاسخ:مرسي از اينكه نظر دادي عزيزم


neshom
ساعت18:14---15 آبان 1390
Salam azizam khobi?

Webet kheyli ba hale va zibast

Omidvaram movafagh bashi

Rasti agar doost dashti ye sar ham be webe man bezan khoshhal misham

Va agar khasti linlet kooonam begoooo ta belinkamet

l3yel3ye


پاسخ:حتما بهت سر مي زنم من هم تورو ميلينكم


الينا
ساعت14:08---14 آبان 1390
من فكر مي كنم بازيگران همساني كه از farsi1 پخش ميشه قشنگ ترندپاسخ:مرسي كه نظرتو گفتي عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام من رسپينا هستم به وبلاگ من خوش امديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 23791
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1